Her er jeg med

fredag den 4. juni 2010

God reklame.

Sidst jeg skrev, var jeg rimelig frustreret over, at det nyopsatte legehus efter sølle 14 dage var brast sammen.
I dag tog jeg mig sammen og ringede til firmaet for at klage over deres "kvalitetslegehus" og regnede med, at jeg skulle forsvare vores opsætning af samme, grunden, selvbyggerne og hvad ved jeg.
Nejnej, de ville flux komme med et nyt! SÅDAN. Hurra for Stark. Jeg behøvede bare at forklare min oplevelse af legehuset og dets skæbne.
Så på med vanten endnu engang, sagt til fædrene til de børn, der får fornøjelsen af legehuset!
Når jeg sådan er ved at reklamere, så vil jeg også gerne promovere en inden- og udendørs café på Østerbro. Der sad jeg i fuld solskin i går og nød stemningen, maden, de høje grønne træer, de lave plantekasser med stedmoderblomster i de dejligste blålilla farvetoner med figenbuske imellem, som lige var på nippet til at springe ud. Stedet ligger på en plads mellem 2 forholdsvis befærdede gader, og man hører ikke trafikken.
Mormor her skulle passe det mellemste barnebarn, da forældrene gerne ville have en fri-aften. Fantastisk med sådan et lille væsen. Hun er skøn, griner over hele hovedet og prøver at sige forståelige lyde, alt imens hun krabber henover gulvet på jagt efter noget legetøj. Efter en dag i vuggestuen var hun stadig i hopla.
Hvor er det dog dejligt, at der findes børnebørn! LIVETS DESSERT!

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne ikke være mere enig. Børnebørn er en stor lykke! Og jeg ved tilfældigvis, at din lille datterdatter er noget så sød, for jeg har set billeder af hende. Jeg læser din datters blog - hun skriver fantastisk :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. Randi: Tak for roserne. Jeg er enig med dig!:-))

    SvarSlet