Her er jeg med

fredag den 11. juni 2010

Singing in the rain!

Man må sige, at der i denne uge har været mange muligheder for at synge og tralle i regnen. Ikke, at jeg har brugt forfærdelig megen tid på det, for jeg er ved at være grundig træt af alt det vand. Jeg er godt klar over, at i Sydeuropa, Polen og sikkert også mange andre steder er der oversvømmelse. Det er naturligvis langt værre end, at jeg har fået nok.
Vi er heldige at bo temmelig højt, så der er ingen fare for, at grundvand etc. kan trænge ind i vores kælder. Det har vi nemlig også haft så rigeligt af i det hus, vi boede i , før vi kom til Sjælland. Der opstod fra tid til anden en mindre swimmingpool i kælderen.
Godt, at ferien vinker forude med forhåbentlig terrasse- og grillvejr. Inden længe går turen igen til Frankrig, til Pyrenæerne denne gang med catalanske specialiteter, markeder, varme kilder, besøg på det hellige bjerg Canigou og andre spændende oplevelser.

Og skulle der komme en regnbyge forbi, så gør det ikke så meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar