Her er jeg med

lørdag den 29. maj 2010

Havevejr.

I dag stod haven på programmet. Det burde den faktisk gøre lidt oftere, men i denne weekend skal vi ikke andet end at nusse herhjemme. Skøøøøønt!
Altså på med havehandskerne, fat om skuffejern og rive og så derudaf!
Da jeg runder hjørnet for at komme hen til det bed, som i dag vil blive ramt af "min hakke, min skovl og min spade", hvad skuer mit øje så? Et totalt ødelagt legehus, som drengene satte op for 14 dage siden, og som faktisk kun manglede at blive malet og få sat dør i. Nu ligger taget på jorden, tagpappet er flænset, og visse dele af væggene er revet af. Øv og atter øv.
Det har blæst en hel del og regnet temmelig meget inden for det sidste døgn, men alligevel. Nu må vi se, hvordan vi kommer videre. Uden hjælp af den ene eller anden art går det ikke. Skønne spildte kræfter ..... og penge!
Godt, at træerne står anderledes godt fast!!
Ukrudtet får man jo ikke lige så nemt bugt med, så på med handskerne igen og videre i teksten. Solskinsvejret lokker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar