Her er jeg med

torsdag den 22. april 2010

Farmor igen-igen!

Ja, så skete det. I går fødte vores svigerdatter et lille barnebarn igen. Dejligt, at det blev godt (og hurtigt) overstået. 2660 gram og 48 cm, lille og fin. Vi skal lige ind og se hende, inden vi stikker af sydpå. Godt timet, må man sige.
Vi glæder os meget til at byde det lille nye medlem af familien velkommen til verden!
Vittige hunde har allerede døbt hende Askepot! Rent faktisk lettede askeskyen, da hun blev født.
Vores første barnebarn på 3 år er meget stolt af at være blevet storesøster. Vi håber selvfølgelig, at de får meget glæde af hinanden. Jeg har ladet mig fortælle, at de ligner hinanden. Et af kendetegnene vil i så fald være nogle store, dybblå øjne, og at de ligner faderen.
Vi har også et barnebarn mere,en lille kusine til den nyfødte. Så jeg er både mormor og farmor. Fantastiske titler!
Desuden står forårsferien for døren. Så der er meget at glæde sig over.

2 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Nu har jeg jo foreløbig kun et enkelt barnebarn, men jeg forestiller mig, at glæden og lykken er præcis lige stor, hver gang der kommer et barnebarn. Godt, at den lille kom til verden, før I tog afsted på ferie :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. @BedstesBlog: Tak tak. Du har ret. Det er nemlig lige fantastisk hver gang. Vi har lige set hende. Hun er selvfølgelig! meget yndig,og godt, at vi nåede at se hende.

    SvarSlet