Her er jeg med

lørdag den 10. april 2010

New look!

Det er weekend, og jeg har fået et nyt look. Det vil sige, at bloggen har fået det. Jeg er endnu ikke færdig med at udforske sitet, så jeg forestiller mig, at det nye look vil blive yderligere forbedret hen ad vejen.
Og så er det weekend med sol, en rigtig forårsweekend, selv om det stadig er køligt; men solen er på. Det er det vigtigste for mig.
Måske bliver der tid til at kigge i en bog, jeg lånte på biblioteket i går: Det er en letlæsningsbog på italiensk! Med en ordbog ved siden af håber jeg at få has på den efterhånden og således få lært nye gloser. Om et par uger er vinterens kurser afsluttet, og så hedder det jo selvstudium. Og selv om man er i besiddelse af gråt guld er det ikke for sent at lære nyt.
Måske glider det lettere ned ved hjælp af en god flaske Frascati og en lækker insalata?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar