Her er jeg med

tirsdag den 7. august 2012

Genbrugsen

Jeg har lige været på besøg i vores nyeste genbrugsbutik, som er meget stor med plads til møbler og alt muligt andet inden for genbrug.
Ind imellem kan man også finde nyt. Således fandt jeg 2 par sommerbukser og en bluse, som var helt nye.
Desuden kom jeg hjem med nedenstående:


Det var rørende billigt. En klokkestreng med de skønneste markblomster til en rund femmer! Utroligt. Jeg har flere ideer til produkter, hvor dele af den indgår, for den kommer ikke op at hænge, som den er. Den tid er forbi for mit vedkommende.
De små skåle kunne jeg ikke stå for. De skal bruges til snacks eller yoghurt, tror jeg . Mulighederne er legio.


Desuden faldt jeg over 2 trådkurve i metal. Den ene er fyldt med grøntsager nu og den anden med frugt. Vores køleskab er desværre ikke så stort, at der er plads til frugt og grønt, men det bliver der snart ændret på, heldigvis!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting du har købt! Jeg elsker også at gå i genbrugsbutikker, hvor man kan finde de yndigste ting til næsten ingen penge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at gå i genbrugsbutikker og på loppemarkeder. Problemet er bare at begrænse sig!

      Slet
  2. Det er nogle gode fund - de små skåle er virkelig fine. Nu er jeg spændt på, hvad du vil bruge broderierne fra klokkestrengen til. Jeg har efterhånden set mange fine ting rundt omkring, hvor broderier indgår og får nyt liv.

    Randi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ganske tilfreds med købet. De forskellige blogs har inspireret mig til et par ideer med broderier. Jeg kunne godt tænke mig at lave lunch-servietter af dem kombineret med stof i matchende farver. Jeg er ingen ørn til at sy, så jeg skal have god tid til projektet!

      Slet