Her er jeg med

torsdag den 13. oktober 2011

Begavelse

Jeg er blevet meget begavet. Det begyndte, da vi var på besøg i det jyske og fik en gave til minde om en meget kær, afdød ven. Hans enke syntes, at vi skulle have en engel. Det er meget rørende.


Desuden har jeg siden passeret endnu et årsskifte og blev i den grad også begavet. Nogle af gaverne viser jeg her, og de taler i den grad til mit skjulte krea-gen. Gad vide, om det kan lokkes frem ( kom så!!). I hvertfald skal gaverne naturligvis prøves af.
Konfektbogen gemmer jeg sikkert til vores traditionelle bage-knasedag for store og små, mens brødbogen er taget i brug. Jeg har prøvet at bage urtepottebrød! De smagte fortræffeligt. Da jeg desværre ikke havde nogle urtepotter beregnet til at bage i, tog jeg nogle ildfaste små skåle, og de fungerede rigtig godt.
Decoupage-startpakken glæder jeg mig meget til at komme i gang med. Det hele ser spændende ud. Jeg er allerede begyndt at samle på relevant gavepapir, forskellige sider i ugeblade rives ud osv. Inden længe kaster jeg mig ud i at lave ....tataaaa: et kort!
Filmen "Beyond" glæder jeg mig til at se en aften med ild i brændeovnen og et godt glas rødvin i glasset.
Der er noget for alle sanser i de gaver!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar