Her er jeg med

mandag den 31. januar 2011

Børnebørn!

Endelig har jeg fundet tid til at sætte mig ved tasterne. Måske er der andre, der har fundet ud af, at tiden ikke bare går hurtigt, men den ræser afsted med mindst 300 km i timen (overdrivelse fremmer forståelsen!)

I foregående uge var jeg på besøg et par dage i staden hos vores søn, som p.t. er på barsel. Vældig hyggeligt. 2 småpiger, 4 år og 9 mdr. Der er nok at se til. Tiden røg også afsted her med leg, spil, højtlæsning, putning og ikke mindst afhentning i skovbørnehaven, hvor den store har sin daglige gang. Et fantastisk sted med skoven i baghaven og udendørs aktiviteter dagligt. Et privilegium at kunne være sådan et sted.

I næste uge kalder den anden lille familie med endnu en lille pige.Jeg glæder mig til igen at mærke de smås måde at være i nuet på.

Jeg er forøvrigt faldet over et par hjemmesider: borneborn.dk og mama.dk Den første til bedsteforældre, og den anden til småbørnsmødre. Og begge kategorier er jo kommet for at blive, må man sige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar