Her er jeg med

lørdag den 9. juni 2012

Strikketaske


I går ankom den så med posten, strikketasken. Den er fantastisk flot. Jeg er meget glad for den. Farver, design, størrelse og udseende kunne simpelthen ikke være bedre. Jeg havde ønsket mig den i blå, grønne og turkise farver, og som kreative Lene skriver, så passer farverne rigtig godt, både til mig og til området jeg bor i/på: Røsnæs med vand og fyr, og idet hele taget med naturen tæt på.
Tusind tak for det store arbejde, du har lagt i den, Lene ( med bloggen filihunkat )!
Jeg glæder mig til at tage den i brug, og jeg er sikker på, at de andre i strikkeklubben bliver vildt misundelige, når de ser den :-)!
Grundmønsteret er taget fra bogen Flower Power Patchwork, men ændret undervejs, så at tasken fremstår endnu mere praktisk med plads til alt, man måtte få brug for til strikke-/hækletøj.
Selve tasken er syet i hør, og applikationerne er i forskellige farver bomuldsstof.
Desuden er der også et "penalhus" til alle småtingene, så der er tænkt på det hele.

Alle sider på tasken er fuldt udnyttet.


Der er plads til rigtig meget strikkekit.


Læg mærke til detaljerne, fx de indvendige hjørner. Der er gjort noget ud af det hele.

2 kommentarer:

  1. Den strikketaske er bare så flot. Kan man mon købe sådan en? Jeg er en smule misundelig vil jeg godt indrømme. Det er meget fint at læse om den og se de mange fine bilder.

    SvarSlet
  2. Tak for det. Jeg er også meget glad for den. Man kan sikkert godt købe strikketasker, men de vil naturligvis være anderledes. Som sagt, så er grundideen i denne taske fra Flower Power Patchwork-bogen. Hvis man kender én, der er god til at sy, eller du selv er, så er der vist god vejledning der. Jeg kender ikke bogen. Du kan også kigge på filihunkat.blogspot.dk og evt. kontakte Lene, som har lavet den.

    SvarSlet