Her er jeg med

torsdag den 25. november 2010

Ugens højdepunkt!

Jeg ved godt, at der ikke er noget så outdated som gamle nyheder. Men alligevel.

Sidste uges højdepunkt var et, som jeg havde ventet på med en vis bæven.
Efter at have været til scanning for min sygdom, var det nu tid til at køre til Odense for at høre resultatet.
Skulle jeg mon belave mig på at skulle have kemiske behandlinger , eller ville jeg få samme besked som sidst: Kom igen om 3 måneder!
Og jeg er heldig. Frikendt indtil februar.
En fantastisk før-julegave til hele familien!

Naturligvis UGENS HØJDEPUNKT!

2 kommentarer:

  1. Det var da dagens gode nyhed! Det glæder mig meget på dine og din families vegne!

    Randi

    SvarSlet
  2. Mange tak for det. Det tager et stykke tid, før man fatter, at det var det, de sagde: Vi ses til feb.!

    SvarSlet